Μήνυμα σφάλματος

User warning: The following module is missing from the file system: startupgrowth. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1181 of /home/andia/public_html/includes/bootstrap.inc).

Ενότητα Δράσης 1

ΝΕΟΦΥΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

- Μπορούν να συμμετέχουν 

  • Άνεργοι εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, κατά την υποβολή της αίτησης και κατά την ημερομηνία έναρξης της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας οι οποίοι δεν θα αποκτήσουν σχέση μισθωτής εργασίας καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του επιχειρηματικού σχεδίου.
  • Ασκούντες επαγγελματική δραστηριότητα οι οποίοι είναι ΜΟΝΟ ατομικοί επιχειρηματίες παροχής υπηρεσιών, είναι ενεργοί επιτηδευματίες χωρίς να έχουν σχέση μισθωτής εργασίας και δεν λαμβάνουν σύνταξη γήρατος κατά την ημερομηνία δημοσίευσης της Πρόσκλησης και καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του επιχειρηματικού σχεδίου.

Το πρόγραμμα αφορά στην ίδρυση νέας καινοτόμου επιχείρησης. 

- Επιδοτούνται για

Τη σύσταση επιχείρησης στους 8 στρατηγικούς τομείς προτεραιότητας

  • Αγροδιατροφή / Βιομηχανία Τροφίμων 
  • Πολιτιστικές & Δημιουργικές Βιομηχανίες (ΠΔΒ)
  • Υλικά / Κατασκευές 
  • Εφοδιαστική Αλυσίδα 
  • Ενέργεια 
  • Περιβάλλον 
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας ΤΠΕ 
  • Υγεία-Φάρμακα

 

- Επιδοτούνται με ποσό από 15.000€ έως και 60.000€

 

Επιλέξιμη εταιρική μορφή: Ε.Π.Ε., Ο.Ε., Ε.Ε., Ι.Κ.Ε., Συνεταιριστική Επιχείρηση καθώς και Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση (ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ). Η ατομική επιχείρηση και οι μονοπρόσωπες Ι.Κ.Ε. και Ε.Π.Ε είναι επιλέξιμη εταιρική μορφή μόνο για τη κατηγορία των  ανέργων. Η Α.Ε δεν είναι επιλέξιμη εταιρική μορφή για τη δράση. 

Επιλέξιμες δαπάνες: 

  • Λειτουργικά (ενοίκια επαγγελματικού χώρου, δαπάνες ηλεκτρισμού, δαπάνες επαγγελματικής τηλεφωνίας, δαπάνες φιλοξενίας σε θερμοκοιτίδες κ.α ) 
  • Δαπάνες για αμοιβές τρίτων (νομική, λογιστική υποστήριξη, κ.α 
  • Υπηρεσίες θερμοκοιτίδας  
  • Δαπάνες προβολής, δικτύωσης και συμμετοχής σε εκθέσεις
  • Αποσβέσεις παγίων / Χρηματοδοτική μίσθωση εξοπλισμού
  • Αγορά / Χρηματοδοτική μίσθωση εξοπλισμού /Διαμόρφωση εσωτερικού χώρου μικρής κλίμακας (εφαρμογή της ρήτρας από το ΕΤΠΑ)
  • Προμήθεια αναλωσίμων
  • Ασφαλιστικές εισφορές δικαιούχου (επιχειρηματία / εταίρων)
  • Μισθολογικό κόστος για νέα/ες θέση/εις μέχρι τη συμπλήρωση 2 ΕΜΕ
  • Δαπάνες προετοιμασίας, υποβολής, κατοχύρωσης ή ανανέωσης για αναγνωρισμένο τίτλο βιομηχανικής ή διανοητικής ιδιοκτησίας

 

Επιλεξιμότητα δαπανών

Επιλέξιμες είναι οι δαπάνες που πραγματοποιούνται από την ημερομηνία έναρξης της ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων χρηματοδότησης, δηλαδή από τις 17 Μαρτίου 2016.

Η χρηματοδότηση καλύπτει το 100% των επιλέξιμων δαπανών.

 

- Βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής 

  • Επιδότηση από προγράμματα στο παρελθόν: Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να μην έχει ενταχθεί σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα από την 01.01.2012 μέχρι και την μέχρι και την ημερομηνία υποβολή της αίτησης. Εξαιρείται η συμμετοχή σε δράσεις κατάρτισης.

 

  • Ο ενδιαφερόμενος να μην συμμετέχει με την ιδιότητα του εταίρου/μετόχου σε άλλες επιχειρήσεις οποιασδήποτε νομικής μορφής κατά το χρόνο προδημοσίευσης της Πρόσκλησης, ήτοι στις 12.10.2015 και μέχρι την ημερομηνία ολοκλήρωσης του επιχειρηματικού σχεδίου.

 

  • Ο ενδιαφερόμενος της κατηγορίας Α (άνεργοι) να μην έχει προβεί σε διακοπή της επιχειρηματικής του δραστηριότητας (είτε ως ατομικός επιχειρηματίας ή ως εταίρος/μέτοχος σε άλλες επιχειρήσεις οποιασδήποτε νομικής μορφής) από τις 12.10.2015.

 

  • Ο δικαιούχος/οι εταίροι του επιχειρηματικού σχεδίου μπορούν να συμμετέχουν με μια ΜΟΝΟ αίτηση χρηματοδότησης επιχειρηματικού σχεδίου σε μία ΜΟΝΟ από τις τέσσερις (4) δράσεις που προκηρύχθηκαν στις 11.02.2016 στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία».

 

- Πότε και πως υποβάλλω αίτηση χρηματοδότησης 

  • Οι αιτήσεις χρηματοδότησης υποβάλλονται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά μέσω του δικτυακού τόπου (ιστοσελίδα), www.ependyseis.gr. Η έναρξη της ηλεκτρονικής υποβολής είναι στις 17.03.2016 και θα παραμείνει ανοικτή μέχρι τις  24.05.2016
  • Δεν τίθεται θέμα προτεραιότητας κατάθεσης των φακέλων καθώς η αξιολόγηση θα ξεκινήσει μετά τις 24.05.2016.

Οι επιχειρήσεις που θα αξιολογηθούν θετικά στη δράση θα ενημερωθούν για τον ακριβή χρόνο και τόπο αποστολής/παραλαβής του φυσικού φακέλου που θα περιλαμβάνει τα δικαιολογητικά.

 

- Επικοινωνία – Πληροφορίες- Ερωτήσεις 

Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: Μεσογείων 56, Αθήνα με ωράριο λειτουργίας 8:30 έως 19:00 

Τηλεφωνική ενημέρωση στο 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο με αστική χρέωση.

Ιστοσελίδα: www.antagonistikotita.gr , www.espa.gr                 

Email: infoepan@mou.gr     

Αρχεία: 
ΣυνημμένοΜέγεθος
Microsoft Office document icon Σύνοψη166 KB
Διευκόλυνση Πρόσβασης για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Για να αυξήσετε το μέγεθος των κειμένων πατώντας ταυτόχρονα τα πλήκτρα Ctrl και + (συν), ενώ αντίθετα για να μειώσετε με τα πλήκτρα Ctrl και - (μείον).
Εναλλακτικά, πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση και σμίκρυνση.
Με ταυτόχρονο πάτημα Ctrl και 0 (μηδέν), επιστρέψτε στο αρχικό μέγεθος.

  • CTRL+F1: Αρχική
  • CTRL+F2: ΕΠΑΝ Ι
  • CTRL+F3: ΕΠΑΝ ΙΙ
  • CTRL+F6: ΕΠΑΝΕΚ
  • CTRL+F7: Νέα-Ανακοινώσεις
  • CTRL+F8: Εκδηλώσεις
  • CTRL+F9: Επικοινωνία